آخرین اخبار

فرصت زندگی برای ۷ محکوم به قصاص

۷ محکوم به قصاص که برای اجرای حکم پای چوبه دار رفته بودند از اولیای دم مهلتی دوباره گرفتند.

اشتراک گذاری
02 آذر 1402
کد مطلب : 9683

توازن

|

۱۴۰۲/۰۹/۰۲ ۰۸:۴۰:۴۶

هفت محکوم به قصاص که دیروز صبح برای اجرای حکم قصاص پای چوبه دار رفتند، پس از دریافت مهلت به سلول‌های خود بازگشتند تا شاید در آینده بتوانند رضایت اولیای‌دم را جلب کنند و از مرگ رهایی یابند.

به گزارش سایت جنایی، دیروز در زندان قزل‌حصار تهران ۹ محکوم پای چوبه دار رفتند که تنها حکم دو نفر از آنها اجرا شد و هفت نفر دیگر پای چوبه رفتند اما بالای دار نه.

یکی از متهمان که حکمش اجرا شد، مردی بود که همسر برادر خود را کشته بود. متهم دیگر مردی بود که چهارمین روز بهمن سال ۸۸ به خاطر جای پارک با راننده دیگری درگیر شد و پس از درگیری لفظی او را زیر گرفت و کشت.

در روز حادثه ماموران پلیس پایتخت از تصادف مرگباری مطلع شدند که پس از حضور در محل و شروع تحقیقات متوجه شدند تصادف مرگبار یک حادثه نبوده است. شاهدان ماجرا به ماموران حاضر در محل گفتند، فردی که کشته شده راننده خودروی پراید بود و فردی که به او زد، فرار کرد. همچنین شاهدان گفتند:‌قبل از اینکه تصادف مرگبار اتفاق بیفتد دو راننده به خاطر  جای پارک با هم درگیر شدند و کار به درگیری فیریکی کشید. راننده نیسان سوار شد و به راننده پراید زد و بعد هم به راهش ادامه داد.

با بدست‌ آمدن این نتایج، در نهایت راننده نیسان که تحت تعقیب قرار گرفته بود شناسایی و دستگیر شد و ضمن ابراز پشیمانی از کاری که انجام داده بود، گفت: من نمی‌خواستم آن راننده را بکشم، فقط از دستش عصبانی شدم و در یک لحظه بعد از اینکه سوار ماشینم شدم این کار را کردم، پشیمانم و از خانواده آن مرحوم مرحو درخواست بخشش دارم.

در پی این اظهارات راننده و جمع بندی نتایجی که از تحقیقات پلیسی و قضایی به دست آمده بود راننده نیسان به قصاص محکوم و صبح دیروز به دار مجازات آویخته شد.

این در حالی است که هفت متهم بازگشته به سلول‌هایشان چشم امیدشان به دستان اولیای‌دم است تا رضایت و حکم بخشش آنها را امضا کنند و بتوانند با بخشندگی اولیای‌دم طعم زندگی دوباره را بچشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =